Zabudowa stoisk targowych – jak wyróżnić się na targach?

Zabudowa stoisk targowych – jak wyróżnić się na targach?

Targi są jednym z najważniejszych wydarzeń w życiu firmy. Co zrobić, aby udział w nich przyniósł pozytywny efekt? Z pewnością trzeba zadbać o to, aby nasz udział w takich targach był zapamiętany przez innych uczestników. Nasze stanowisko powinno przyciągać uwagę i tętnić życiem przez cały czas trwania targów. Jak ciekawie zaaranżować stoisko targowe? Co zrobić, aby właśnie do swojego stoiska ściągnąć jak najwięcej potencjalnych klientów? Oto kilka ciekawych pomysłów – wymieniamy je w punktach i mamy nadzieję, że Was zainspirujemy!

Unikaj nudnych, białych altan ogrodowych

Biała altana z trzech stron pokryta folią, a w środku biały plastikowy stół i dwa, również plastikowe krzesła – niestety, pomimo tego, że mamy wiek XXI, to w dalszym ciągu wiele stanowisk targowych właśnie tak wygląda. Zastanów się, czy taki „obiekt” wygląda zachęcająco dla potencjalnego klienta? Zabudowa stoisk targowych wcale nie musi być nudna. Istnieją firmy, które zajmują się aranżacją takich punktów, choć przy odrobinie inwencji, takie stanowisko targowe możesz zaaranżować samemu – mamy nadzieję, że kolejne punkty będą dla Ciebie inspiracją!

Stwórz przytulną przestrzeń

Niech stanowisko Twojej firmy na targach będzie po prostu miejscem, w którym chce się przebywać. Zadbaj o przyjemną muzykę w tle oraz o ciekawy wystrój. Może się tu na przykład znaleźć wygodna kanapa i fotele. Częstą praktyką jest również rozłożenie dywanu – możesz na przykład umieścić na nim pufy. Nie zapomnij również o ciekawym oświetleniu obiektu – kolor świateł wcale nie musi być wyłącznie biały lub żółty. Kolejna sprawa to dodatkowe elementy wystroju – na przykład rośliny zielone w estetycznych doniczkach.

Zadbaj o ciekawe prezentacje

Postaraj się w ciekawy sposób przedstawić, czym konkretnie zajmuje się Twoja firma. Niech na Twoim stanowisku znajdzie się duży telewizor lub projektor wyświetlający ciekawostki z życia Twojej firmy. Pokaż, jak przebiega proces produkcyjny, w jaki sposób współpracują poszczególne działy i jak prowadzisz rozmowy z klientem. To ważne, bo dzięki tym ciekawym prezentacjom nie tylko zainteresujesz uczestników targów swoją ofertą, lecz również przedstawisz kulturę biznesową panującą w Twojej firmie.

Zadbaj o wysoką jakość materiałów reklamowych

Broszury, ulotki, wizytówki i inne materiały reklamowe powinny oczywiście znaleźć się na Twoim stoisku. Zadbaj jednak o to, aby były one estetycznie zaprojektowane i wydrukowane na wysokiej jakości papierze. Kolejna sprawa to to, aby były one ułożone w widocznym miejscu. Słowo „ułożone” jest tutaj słowem kluczem ułożone, a nie rozłożone po całym stanowisku. Często zdarza się, że materiały reklamowe są porozkładane na kanapach, stole i praktycznie wszędzie tam, gdzie można by je położyć. To forma nachalnej reklamy, która ponadto nie prezentuje się estetycznie.