Jak zaistnieć na targach firmowych? Oto kilka pomysłów, które koniecznie warto sprawdzić!

Jak zaistnieć na targach firmowych? Oto kilka pomysłów, które koniecznie warto sprawdzić!

Dzień targów biznesowych jest bardzo ważną datą w każdym firmowym kalendarzu – to ogromna szansa, która może zostać wykorzystana bądź też zmarnowana. Dziś więc opowiemy o tym, w jaki sposób przygotować atrakcyjne stanowisko firmowe. Jeżeli więc szukasz pomysłu na to, jak wyróżnić swoją markę na targach to doskonale trafiłeś – zapraszamy do lektury!

Targi to nie ogród – zapomnij o białych altanach

Nawet jeżeli dysponujesz jedynie niewielką powierzchnią targową, to postaraj się ją ciekawie zaaranżować. Ciekawa zabudowa stoisk targowych to klucz do przyciągnięcia potencjalnych klientów dlatego postaraj się wyróżnić na tle innych stanowisk. Na pewno złym pomysłem jest aranżacja stoiska firmowego w altanie ogrodowej – te popularne składane namioty są po pierwsze nieestetyczne, a po drugie zapewne wiele innych firm postanowi prezentować swoją ofertę właśnie w takiej altanie. Trudno jest nam wyjaśnić fenomen popularności tych namiotów, ale nie będziemy się nad tym zastanawiać w tym artykule. Podpowiemy jednak, że o wiele lepszym rozwiązaniem jest pozostawienie otwartej przestrzeni i rozstawienie mebli – nie musimy jej przecież zadaszać, no, chyba że targi odbywają się na wolnym powietrzu.

Zadbaj o wygodę Twoich gości

Na Twoim stoisku powinna znaleźć się kanapa lub wygodne fotele – niech Twój gość się rozsiądzie i zapozna z ofertą. Na granicach stoiska można rozstawić niskie szafki lub inne meble, na których rozmieścimy materiały reklamowe oraz ewentualnie przekąski lub ekspres do kawy. Jeżeli już mowa o jedzeniu i napojach – im dana osoba lepiej się poczuje przy Twoim stanowisku, tym dłużej w nim zostanie, a w międzyczasie zapozna się z Twoją ofertą.

Nie rozrzucaj ulotek reklamowych po całym stanowisku

To często popełniany błąd – ulotki rozrzucone po kanapach, stole, szafkach i najlepiej jeszcze podłodze zawsze tworzą poczucie chaosu i bałaganu. Lepiej pozostawić kilka ulotek i stand na wizytówki w widocznym miejscu – to z pewnością wystarczy. Zadbaj również o wysoką jakość i estetykę materiałów reklamowych – niech mają przyjazny dla oka projekt i będą wydrukowane na jakościowym papierze.

Zamontuj telewizor albo rzutnik

Jeżeli tylko masz taką możliwość, to na swoim stanowisku targowym zamontuj telewizor albo rzutnik. Możesz na nim na przykład wyświetlać filmy produktowe lub te, opowiadające o życiu firmy – na przykład przedstawiające proces wykonywania danego produktu czy po prostu budynki firmowe z ciekawej perspektywy. Zainteresuj targowych gości ofertą swojej firmy – to bardzo dobry pierwszy krok w dalszym budowaniu relacji biznesowej!